___________________________________________________________________________________________________________
Välkomna Till Team Wikström och Team Saras Trollingblogg

måndag 22 februari 2010

Multimedia message

summering: gårdagens fiske var det absolut sämsta jag varit ute på i år. Fick skjuts ut till perra bank området och fiska mig inått! Inte ett pet- förutom en slom som satt på när jag skulle byta hål. Var väldigt stark ström igår. Som inte var lugnare förrän jag var någon kilometer från land. Ska försöka fiska nån dag nästa helg får jag se om det skulle kunna gå att få någon borre??? Kände mig rätt så uppgiven igår- men nu idag ser jag fram mot nästa tur igen:-) bilden är ett par älgar jag såg på vägen hem

Inga kommentarer:

Fiskbästa i Wikström/Gurans Gula Teamen

Vänern Lax: Peter Wikström 8990g (07)



Vättern lax: Niklas Wikström 11220g (12)



Östersjö/havslax: Mikael Wikström 16.400g(14)



VänernÖring: Mikael Wikström 7880g (09)



VätternÖring: Peter Wikström 4kg (09)



HavsÖring:Peter Wikström 3-4 kg (09)



Röding: Mikael Wikström 5250g (08)



Regnbåge:



Gädda: Peter Wikström 10500g (05)



Gös: Peter Wikström 6380g (11)



Sik: Hannes Wikström 1100g (11)



Id: Mikael Wikström 1900g (09)



Ål:



Asp:



Lake: Mikael Wikström 10g



Torsk: