___________________________________________________________________________________________________________
Välkomna Till Team Wikström och Team Saras Trollingblogg

lördag 15 maj 2010

Multimedia message

niklas summering: ja hej där- skrev inget mer från vänern igår. Som blev min tredje bom träff på raken i den sjön. Undrar om det är så dåligt med fisk i sjön eller om min båt skickar ut några anti fisk vibrationer elle nått. Var nog dåligt fiske över lag i dom vattnen jag låg igår. Men jag menar tredje gången utan ett pet- då börjar även en sån som jag att tvivla:-) hitta en gammal lax file i frysen här som jag tatt upp och tittat på och drömmt om dom gamla goda tiderna. Men jag vet hur det är. Om ett par dagar har jag helt glömt bort min dåliga fiske lycka och ska på't igen...? Hej så länge och Skit fiske på er.

Inga kommentarer:

Fiskbästa i Wikström/Gurans Gula Teamen

Vänern Lax: Peter Wikström 8990g (07)



Vättern lax: Niklas Wikström 11220g (12)



Östersjö/havslax: Mikael Wikström 16.400g(14)



VänernÖring: Mikael Wikström 7880g (09)



VätternÖring: Peter Wikström 4kg (09)



HavsÖring:Peter Wikström 3-4 kg (09)



Röding: Mikael Wikström 5250g (08)



Regnbåge:



Gädda: Peter Wikström 10500g (05)



Gös: Peter Wikström 6380g (11)



Sik: Hannes Wikström 1100g (11)



Id: Mikael Wikström 1900g (09)



Ål:



Asp:



Lake: Mikael Wikström 10g



Torsk: