___________________________________________________________________________________________________________
Välkomna Till Team Wikström och Team Saras Trollingblogg

lördag 10 juli 2010

Multimedia message

niklas: jag och sara har varit på kvälls tur på viken. Glömde mobilen i bilen så jag har inte kunnat Blogga nått förrän nu. Tre gösar med hem. Sara tog nytt person bästa med denna som vägde 5.2kg. Jag vet inte om jag vill skriva ut det här igentligen men nu har hon slagit mitt person bästa med 7 hg. Hade 6 gösar till båten. Nappa mellan halv elva och tolv. Fem kilos fisken var med i ett dubbel hugg där den andra fisken vägde 3 kg. Helt okej dubble. Jag och sara hej nöjda. Förutom jag lite grann som kommer få ett drygt jobb med att försöka jaga en större fisk:-)

Inga kommentarer:

Fiskbästa i Wikström/Gurans Gula Teamen

Vänern Lax: Peter Wikström 8990g (07)



Vättern lax: Niklas Wikström 11220g (12)



Östersjö/havslax: Mikael Wikström 16.400g(14)



VänernÖring: Mikael Wikström 7880g (09)



VätternÖring: Peter Wikström 4kg (09)



HavsÖring:Peter Wikström 3-4 kg (09)



Röding: Mikael Wikström 5250g (08)



Regnbåge:



Gädda: Peter Wikström 10500g (05)



Gös: Peter Wikström 6380g (11)



Sik: Hannes Wikström 1100g (11)



Id: Mikael Wikström 1900g (09)



Ål:



Asp:



Lake: Mikael Wikström 10g



Torsk: