___________________________________________________________________________________________________________
Välkomna Till Team Wikström och Team Saras Trollingblogg

lördag 10 mars 2012

Fisk från igår, Lars hade 5kg med hem oc

Fisk från igår, Lars hade 5kg med hem och jag dom här 5,5 kg, kom igång riktigt igår direkt på morgonen som sen bara lade av, fick det mesta av fisken där, vi kom på ett annat ställe där sen så eftermiddagen där det nappa på rejält men alldeles för dålig storlek, nja-jag har haft kanon fiske där uppe på dom här 4 gånger jag har varit uppe, trots att det är mycket Små med i stimmen, man får ju dra sig trött i alla fall, snittet ligger på över 6kg hem om jag slår ut det med en topp på nästan 10kg från förra gången, nu var det nog sista gången jag var där uppe i alla fall för den här säsongen, ska så sakta ställa om till lite trollIng, sketfiske på er och jag säger det igen- det här med is pimpling är förbannat kul i alla fall, det räcker med det lilla så är dagen räddad, finns ingen bättre fiske känsla än när abborrarma gungar i balansen om och om igen

Inga kommentarer:

Fiskbästa i Wikström/Gurans Gula Teamen

Vänern Lax: Peter Wikström 8990g (07)



Vättern lax: Niklas Wikström 11220g (12)



Östersjö/havslax: Mikael Wikström 16.400g(14)



VänernÖring: Mikael Wikström 7880g (09)



VätternÖring: Peter Wikström 4kg (09)



HavsÖring:Peter Wikström 3-4 kg (09)



Röding: Mikael Wikström 5250g (08)



Regnbåge:



Gädda: Peter Wikström 10500g (05)



Gös: Peter Wikström 6380g (11)



Sik: Hannes Wikström 1100g (11)



Id: Mikael Wikström 1900g (09)



Ål:



Asp:



Lake: Mikael Wikström 10g



Torsk: