___________________________________________________________________________________________________________
Välkomna Till Team Wikström och Team Saras Trollingblogg

söndag 14 juli 2013

Niklas: mycket om min stackars fot nu,,,

Niklas: mycket om min stackars fot nu,,, börja brinna i den i morse vid kaffekoket??? Elle hela båten hålde väl på att brinna upp men gick bra med det som tur va! Åkte ut till Djurö igår med lisa och hannes, Lisa tog pb på öring som nu lyder på 6,5 kg riktigt grann fisk, hade några pigga gäddor och en för kort lax till båten på ett par timmar också, var 3 Ttk båtar till ut där och vi sammanstråla ut där och grilla lite korv och rensa fisk framåt kvällen,,, riktigt trevligt ända fram tills det börja brinna i min fot,,, hade tänkt vara där ute under dagen,,, men bröt och åkte hem,, tråkiga nordliga vindar nu på förmiddagen också,,, får ligga här och slicka mina sår..... Från i morgon blir det en veckas göspass upp vid viken och bo i lillstugan... Aj aj aj.... Vad ont jag har... Bara så ni vet är det lite synd om mig nu!!

Inga kommentarer:

Fiskbästa i Wikström/Gurans Gula Teamen

Vänern Lax: Peter Wikström 8990g (07)



Vättern lax: Niklas Wikström 11220g (12)



Östersjö/havslax: Mikael Wikström 16.400g(14)



VänernÖring: Mikael Wikström 7880g (09)



VätternÖring: Peter Wikström 4kg (09)



HavsÖring:Peter Wikström 3-4 kg (09)



Röding: Mikael Wikström 5250g (08)



Regnbåge:



Gädda: Peter Wikström 10500g (05)



Gös: Peter Wikström 6380g (11)



Sik: Hannes Wikström 1100g (11)



Id: Mikael Wikström 1900g (09)



Ål:



Asp:



Lake: Mikael Wikström 10g



Torsk: