___________________________________________________________________________________________________________
Välkomna Till Team Wikström och Team Saras Trollingblogg

tisdag 19 augusti 2014

Multimedia message

Niklas: mitt kräftfiske fortskrider,,, mycket smått i dag och sämre i burarna än tidigare i dag,,, full blåst och problem med en motor gjorde att jag fick ro i land med farfarbåten (får se det som ett träningspass) som tur är förbarma sig bror Peter över mig och jag fick låna hans gösadräparbåt en stund,,,, hem och kok och påt igen imåra,,,, alltså rätt så kanonbra med åror ibland,,,- telefon hade jag ju i bil för det regna så .,,, allt väl i all fall :-)

Inga kommentarer:

Fiskbästa i Wikström/Gurans Gula Teamen

Vänern Lax: Peter Wikström 8990g (07)



Vättern lax: Niklas Wikström 11220g (12)



Östersjö/havslax: Mikael Wikström 16.400g(14)



VänernÖring: Mikael Wikström 7880g (09)



VätternÖring: Peter Wikström 4kg (09)



HavsÖring:Peter Wikström 3-4 kg (09)



Röding: Mikael Wikström 5250g (08)



Regnbåge:



Gädda: Peter Wikström 10500g (05)



Gös: Peter Wikström 6380g (11)



Sik: Hannes Wikström 1100g (11)



Id: Mikael Wikström 1900g (09)



Ål:



Asp:



Lake: Mikael Wikström 10g



Torsk: