___________________________________________________________________________________________________________
Välkomna Till Team Wikström och Team Saras Trollingblogg

söndag 19 juli 2015

    Niklas:7e och sista viken kvällen för mig är avklarad, mycket blåsig och mörk kväll i dag, fiska kanske 2 timmar och inte ett pet på mina grejer, sammantaget så har fisket varit väldigt tamt för mig, fiska fullt en av dagarna och kört tomt flera av dagarna, fått några över 3 kilo sträcket annars så har det varit väldigt liten gös som ryckt på, Är nog van vid att viken levererar bättre än så här, kommer tillbaka och kör min vecka nästa år igen får vi se hur det är då, Simon som legat i lillstugan här har ju haft ett bra mycket bättre fiske än mig med full balja flera av kvällarna och har i all fall sett 3 av hans gösar som var över 4 kg varav den ena var upp mot 5kg sträcket, funderar på en annan kanske börjar bli gammal och grå, bäst före datumet har gått ut, men hur det än är så är det skönt bara vara ute i naturen och det är det viktigaste för mig, det ska vara gött att leva,,,,,puss på gösen och adjö :-)               

 

Inga kommentarer:

Fiskbästa i Wikström/Gurans Gula Teamen

Vänern Lax: Peter Wikström 8990g (07)



Vättern lax: Niklas Wikström 11220g (12)



Östersjö/havslax: Mikael Wikström 16.400g(14)



VänernÖring: Mikael Wikström 7880g (09)



VätternÖring: Peter Wikström 4kg (09)



HavsÖring:Peter Wikström 3-4 kg (09)



Röding: Mikael Wikström 5250g (08)



Regnbåge:



Gädda: Peter Wikström 10500g (05)



Gös: Peter Wikström 6380g (11)



Sik: Hannes Wikström 1100g (11)



Id: Mikael Wikström 1900g (09)



Ål:



Asp:



Lake: Mikael Wikström 10g



Torsk: