___________________________________________________________________________________________________________
Välkomna Till Team Wikström och Team Saras Trollingblogg

lördag 18 februari 2012

Mmh-riktigt trevligt och roligt fiske i

Mmh-riktigt trevligt och roligt fiske i dag, mest på grund av att jag inte hade några förväntningar på det tror jag, men som det är med allt fiske, vad som helst kan hända bara man tar sig ut på sjön:-). 4.5 kg abborre blev det till mig, misstänker att några av dom andra hade mer då jag tyckte att dom drog friskt i mellan åt, säger det igen- för jag tycker det är värt att nämna,det är för jävla roligt med sånt här vinter fiske i alla fall :-)

Inga kommentarer:

Fiskbästa i Wikström/Gurans Gula Teamen

Vänern Lax: Peter Wikström 8990g (07)



Vättern lax: Niklas Wikström 11220g (12)



Östersjö/havslax: Mikael Wikström 16.400g(14)



VänernÖring: Mikael Wikström 7880g (09)



VätternÖring: Peter Wikström 4kg (09)



HavsÖring:Peter Wikström 3-4 kg (09)



Röding: Mikael Wikström 5250g (08)



Regnbåge:



Gädda: Peter Wikström 10500g (05)



Gös: Peter Wikström 6380g (11)



Sik: Hannes Wikström 1100g (11)



Id: Mikael Wikström 1900g (09)



Ål:



Asp:



Lake: Mikael Wikström 10g



Torsk: